Damn im a good bf! - FMVperformance.com : The site for all your Ford Mazda and Volvo needs
Reply
 
LinkBack Thread Tools
post #1 of 87 (permalink) Old 05-04-2008, 02:14 AM Thread Starter
Le Mans: GT Class
 
Join Date: Apr 2008
Location: savanah GAaaaa
Posts: 557
Damn im a good bf!

ok so im just layin here in bed and i get a phone call from a girl friend of mine. we're actually kinda on the level of friends with benefits, we've been hookin up off and on for the past 2 years and have had sex once. well she's kinda intoxicated and says "my name here, come over!!, i miss you please come over!" bla bla. of course i turned her down cuz cheating is not my thing. has ne other guys in here turned down sex like that or even had a girl come onto you in person and turned em down cuz you had a gf or did you do just go with it? (girls we dont wanna hear your stories bout turnin down sex cuz it dont count, you can have sex w/e u want us guys cant so we usually take wat we can geT)

someone make me a sig!!!
swellson is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
post #2 of 87 (permalink) Old 05-04-2008, 03:07 AM
F1 Driver
 
Join Date: Jan 2005
Location: Edmonton, Alberta
Posts: 6,281
Re: Damn im a good bf!

Put on a wedding ring and go to a club. For some reason my ring gets me more attention than I ever did back when I was single.

Ask a stupid question, get a stupid answer
BigTrucker is offline  
post #3 of 87 (permalink) Old 05-04-2008, 03:54 AM
Grand Am Series
 
Join Date: Jun 2007
Location: 510 - NorCal
Posts: 258
Re: Damn im a good bf!

I've heard stories of girls in people's lives getting together and testing the guys ability to say no. Call me paranoid, but I'd turn it away. The better rep you have on the streets can pay off later when you break up w/ that chick! =]

- ANT
antman321 is offline  
post #4 of 87 (permalink) Old 05-04-2008, 05:54 AM
Le Mans: Prototype Class
 
Join Date: Nov 2007
Location: South Jersey
Posts: 1,464
Re: Damn im a good bf!

[quote author=BigTrucker link=topic=110745.msg2285845#msg2285845 date=1209884838]
Put on a wedding ring and go to a club. For some reason my ring gets me more attention than I ever did back when I was single.
[/quote]


Yeah, wtf is the deal with that lol.

I mean no hard feelings for what I post on this website. Anything I type/write/post/say on this forum is only that of general debate and discussion. I am not biased toward anyone or anything. I am neutral in everything I do on this website. Only those facts that are presented to me sway my thought process and siding of each discussion topic that I post about.
KeepJeepin is offline  
post #5 of 87 (permalink) Old 05-04-2008, 06:21 AM
F1 Driver
 
Join Date: Mar 2004
Location: Dayton, Ohio
Posts: 4,732
Send a message via AIM to adaughen
Re: Damn im a good bf!

[quote author=KeepJeepin link=topic=110745.msg2285925#msg2285925 date=1209894861]
[quote author=BigTrucker link=topic=110745.msg2285845#msg2285845 date=1209884838]
Put on a wedding ring and go to a club. For some reason my ring gets me more attention than I ever did back when I was single.
[/quote]


Yeah, wtf is the deal with that lol.
[/quote]

+2

It is something about "this man is ready to settle down" or "you can't have this man, he's taken" that drives them to us.

Black Mica '04 Mazda3s Sport | Graphite Mica '10 Mazda3i Touring

To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.

RedLine Goods 5% discount
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
adaughen is offline  
post #6 of 87 (permalink) Old 05-04-2008, 12:56 PM
Moped Rider
 
Join Date: May 2008
Location: savannah, Gaaaaa
Posts: 29
Re: Damn im a good bf!

well people always want wat they cant have. and plus woman are evil and ruining a man's marriage is exactly wat they do best
swelled is offline  
post #7 of 87 (permalink) Old 05-04-2008, 01:04 PM
F1 Driver
 
Join Date: Aug 2006
Location: Houston, Texas
Posts: 11,561
Re: Damn im a good bf!

haha yea it always seems that way. you have a gf and they all come a flocking. you break up and suddenly everyones like "meh"..

double yew tee eff mate?

Evo VIII: not stock.



To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.

*txmica3* is offline  
post #8 of 87 (permalink) Old 05-04-2008, 01:08 PM
Moped Rider
 
Join Date: May 2008
Location: savannah, Gaaaaa
Posts: 29
Re: Damn im a good bf!

dude i know! sometimes i wish i was a jerk and didnt care if i cheated or not lol cuz u'd get so much poon. especially high school girls they like that drama they cause so cheating is fun as long as they arent in the relationship
swelled is offline  
post #9 of 87 (permalink) Old 05-04-2008, 01:30 PM
Le Mans: Prototype Class
 
Join Date: Jan 2005
Location: springfield VA
Posts: 1,670
Re: Damn im a good bf!

Where is the grammar police! ^^^


To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
phan95 is offline  
post #10 of 87 (permalink) Old 05-04-2008, 01:31 PM
Moped Rider
 
Join Date: May 2008
Location: savannah, Gaaaaa
Posts: 29
Re: Damn im a good bf!

wat'd i spell wrong? or you talkin bout txmica?
swelled is offline  
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

  FMVperformance.com : The site for all your Ford Mazda and Volvo needs > Misc > Lounge

Quick Reply
Message:
Options

Register Now



In order to be able to post messages on the FMVperformance.com : The site for all your Ford Mazda and Volvo needs forums, you must first register.
Please enter your desired user name, your email address and other required details in the form below.

User Name:
Password
Please enter a password for your user account. Note that passwords are case-sensitive.

Password:


Confirm Password:
Email Address
Please enter a valid email address for yourself.

Email Address:
OR

Log-in










Thread Tools
Show Printable Version Show Printable Version
Email this Page Email this Page



Posting Rules  
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome